Závody v Prostějově 31.7.2010

03.08.2010 15:45

V sobotu ráno nás vyjela početná skupinka do Prostějova na závody. Nabrala jsem Lenču s Kelišovou a pak Marušku s Ondrou a holkama a jako další auta jeli Ulverovci,Vranka s Kačkou a Abbey,Ivča s Terkou a Radka s Cecou a Anet se Samem a tam dojeli ještě Petra a Lucka. Já jsem měla menší obavy,protože mě už dva dny trápili střevní problémy a migréna jako prase:-( tak po... jsem se nepo.... akorát cestou nazpět jsem si málem poblinkala auto.... Pro Lenču přijel Mojžik s celou psí smečkou a Eliškou a tak domů jsme jeli už jen s Maruškou a Ondrou a psí unavenou bandou:-) Závody to byli moc pěkné,ještě kdyby mi nebylo tak blbě tak by to bylo super.

Výsledky: jum. 3.místo

                 zk. LA2 4.místo

                 open 3.místo

                 součet 2.místo 

Fotky: autor fotek Ivča Vránová 

https://vranky.rajce.idnes.cz/AGILITY_ZAVODY_V_PROSTEJOVE_31.7.2010/