Vánoce

28.12.2009 08:46

Tak zase po roce máme tady Vánoce:-) ráno jsme začly přijemnou vyházkou,pak dojela sestra s rodinou a šly jsme se zase projít a pak se jen čekalo na večeři a až nám něco nadělí pod stromeček Ježíšek a kvůli dětem jsme všechno maskovali a chystali,aby to bylo dokonalé. Při večeři nějaký de.... začal házet dělobuchy takže jsem odchytla Sendy v amoku strachu a až se trochu uklidnila tak jsem pokračovala v jídle. Naštěstí ty dvě uz byly po jídle. U stromečku jsem se těšila nejvíc jak bude Sendy všem rozbalovat dárky,ale bohužel venku se pokračovala v hazení dělobuchů,takže Sendy strávila vánoční večer za pohovkou a pak mezi kvítkama:-( Gina dostavala všechny dárky před sebe a klasicky hleděla jak vyoraná myš a jen ležela a dívala se. Sendy jsem neukecala ani na kokina,tak jsem ji do její úkrytu donesla aspoň pelíšek. Na druhý den ráno zjistila,že pod stromkem zůstaly dárečky a hned se na ně vrhla,ale musela počkat až dojede odpoledne teta a nechala jí je rozbalit. Aspoň trochu radosti,ikdyž to už nebylo ono. A v sobotu jsme byly u Marušky na Chlumu. Super vycházka no báječné,užásné tak jako vždy. Foto: https://sendyagina.rajce.idnes.cz/Vanoce_holky/