Super víkend

08.03.2010 07:50

V sobotu ráno mi Mojžik dovezl bíglíčky Mášu,Kelly,Sendy a vyrazily jsme na procházku. Po cestě jsem nabrala Vendy s Fousem a jely jsme na Zbožáky,tam na nás čekala Maruška s Ondrou,Kesy a Bínou. Sendy a Kelly byly vybavené krásnýma obojkama a šlo se na véééééééélet. Foťák jsem sice měla,ale vzhledem k početné smečce jsem neměla čas ho ani vytáhnout natož tak fotit:-) a všechno jsem musela mít pořád pod dohledem a kontrolou. Přemýšlela jsem jestli mám mít celou dobu Sendy-bígla na flexině,jenže jsem jí chtěla dopřát pohybu a tak jsem je nechala všechny navolno. Kokřík opět nechápala proč na ni pořád volám,když je u mě. Ginu jsem vůbec nesledovala,ale Vendy při pískání na Fouse nebo voláním ohaři měla oba podkontrolou a kokřík se držela u mě protože jsem pořád řvala:-) Máša taky,ta zase věděla že mám kokina :-) No nakonec jsme měly krásnou 4h vycházku,že Vendy? Marušku jsme doprovodily k autu a šly jsme ještě na jeden okruh tak se nám tam líbilo:-) Já jsem měla i dva pády:-) jeden ten byl dobrý,šla jsem zachraňovat strakáče a kokříka.Bínu jsem vytáhla za kůži jenže na Sendy jsem nedosáhla tak že za ní slezu a sesunul se semnou kousek břehu a já spadlan do pěkně piplavé jílovice,takže jsem byla jak prase,ale naštěstí to uschlo a oprášilo se to a pak v lese o klacek,ale to jsem ubrzdila na kolenách:-) No prostě krásná sobota na čerstvém vzduchu. Děkuji vám děvčata a zvláště velké díky Venďi. Doma jsem okoupala pět hafáčku teda 4řem jen nohy,ale kokřík byl jak čuník:-) Pak smečka dostala najíst a během chvilky bylo mrtvo:-) a tady už jsem měla čas i fotit:-D a až večer před spaním se šly vyčurat. Ráno si pro ně Mojžik přijel a já se vydala za Maruškou,teda spíše za Ondráškem do Holešova. Bína měla intenzivku s Marťou Konečnou. Já jsem dělala chůvu,jely jsme se projet s kočárkem a kolem haly jsme prošmejdily s Ginou všechny uličky. Ale teda musím říct,že byla zima jako ...... úplně mi bylo Ondry líto,když jsme ho přebalovaly. Ale za to si to užíval pěkně na rukách ve fusaku a dělal velkého rádce:-)