Sendynčino trápení

06.04.2010 07:44

V soboru ráno hned po probuzení mi bylo jasné,že se ze Sendy něco děje. Nebyl to ten kokřík,který pořád vrtí ocáskem a když se něco děje v kuchini tak tam nesmí chybět. Když se vyvenčila tak si lehla a všechno jí bylo nějak jedno i na snídani jsem ji musela volat:-( a pak si šla zase lehnout. Ještě mě napadlo,že třeba nechce být s děckama,ale pak když se šla napít začla kňučet což u ní opravdu musí být něco velkého. Pak běhen dne ještě několikrát. Prohmatávala jsem ji nohy a na to nereagovala,kokina nechtěla:-( Odpoledne jsem byla domluvená s Maruškou a Nenou tak mi bylo jasné že to rozhodne. Viděla že se oblíkám,že si chystám batoh,ale to jí bylo taky jedno. Vynesla jsem ji ven na lavičku na sluníčko,přikryla jsem ji dekou a když jsme odjížděly tak nezdvihla ani hlavu. Po třech hodinách venku jsme dojely a Sendy pořád na lavičce jak jsem ji tam nechala. Nevítala ani taťku se švagrem,když dojeli. Ale teda kvůli nám se i zdvihla,najedla se a zase šla spát. V neděli už to vypadalo o něco líp,odpoledne semnou jela i na cvičák,ale byla celou dobu v autě a spala. Na cvičák za náma přišla i Nenuška a pak jsme se šly kousek projít. V pondělí díky krásnému počasí jsme nikam nešly a pěkně odpočívaly se Sendy a dokonce nereagovala ani na zvonek. Dneska ráno jsem jí odebrala moč a odpoledne pojedeme na veterinu,nejspíš na krev tak se uvidí. Ale teda pokud nepočítám Sendynky trápení :-( tak v sobotu to bylo prima strávené odpoledne s Adélkou,která se teda pěkně nacapkala a s Maruškou a Nenuškou. Konečně se podařilo i pár fotek maďárků :-)