Mezinárodní mistrovství ČKNO

14.07.2010 08:31

O víkendu 10.-11.7. se konal v Suchdolu nad Odrou mezinárodní mistrovství republiky německých ovčáků a tak jsem jela pomáhat Páji a Márovi. Akorát teda nevím jestli jsem jim spíš nepomáhala do hrobu.... Pája jako vždy celé dva dny strávila za kamerou a Mára byl v sobotu ve stánku a já jsem fotila a v neděli jsme se vystřídali,protože fotky čápu a reklam opravdu nestačili:-( a teda možná pár nějakých co by ušli. Jely semnou jen ohařky a Sendy s Kelly (bíglik na hlídaní od Mojžíků) zůstaly doma. Holky spaly ve stánku v domečku který měly otevřený aby jim větral,dostatek vody a průběžně jsem je pořád ještě polívala vodou. Podívaná to byla pěkná obzvláště na některé dvojice:-)

Fotky: https://erpemos.rajce.idnes.cz/Mistrovstvi_CKNO_2010_Suchdol_nad_Odrou/