duben a květen

13.05.2013 16:11

Tak máme za sebou narozeninový duben 18.4. měla Darinka 3 roky a jeji sestra Dotta - Gera porodila 22.4. tři štěňátka 2 kluky a 1 holčičku veškeré podrobnosti https://dottasachmet.webnode.cz/  a 23.4. měla Sendy 13 narozeniny. Tak těm mojim holkám ušatým přeju hodně zdravíčka ♥♥♥

Květen jsme začli závodama na Mladcové kde Darča začla poslušností kde se umístila na 7 místě z 21 závodících pak agility kde jeden běh doběhla na 3. místě Ginuška na 2. místě a v souštu byla Gigi na 3.místě pak šla Darča na výstavu do třídy otevřené kde získala V1 a postoupila dál nakonec vybojovala Nejhezčí fena a vítěze celé výstavy a v chovateské skupině vyhrály holky SACHMET v zastoupení Darra,Dessa a zakladatelka Sejbička Fergie Noves.

Další den jsme se jely podívat a povzbudit na svod naši kamarádku Peťu s Delčou.

A rovnou sem se tam nechala ukecat abych šla s Darčou na vlohy které se konaly 11.5. v Tečovicích.

10.5.oslavila Ginuška 9 let ♥♥♥ takže pevné nervy do dalších let maďarku můj šedivý :-)

Když sem viděla tu předpověd počasi bylo mi zle a v pátek v noci když mě probudil vytrvalý déšť se mi nikam nechtělo ani náhodou,ale jsme to holky šikovné a hned tak se ničeho nezalekneme. Ráno jsme dojeli na nástup jak jinak než jsme na nástupu byly dvě vůdkyně :-) a v naši skupině ohařů jenom já, ale měla jsem štěstí a pánové v mé skupině měli mozek na svém místě :-) Vylosovala jsem si los č. 2. všichni jsem se vydali společně na pole, kde bylo už i spousta čumilů a tam už bylo i vidět jak se těší na to jak půjde ženská a ještě k tomu s výmarem! Rozhodčím byl pan Růžička, který nás velice pochválil za perfektní postupování a vystavování srstnaté a když nám četl známky předevšema opět to nezapomněl zmínit, tož jsem byla na tu moji šedivku hrdá :-) Takže zkoušky vloh I.cena 223 bodů z 228 nos 4. 2.místo