Daneček 12.8.1996 - 1.4.2012

05.04.2012 08:44

Duben nám nezačal příliš hezky, musely jsme se s težkým srdcem rozloučit s nejlepším kokřím klukem na světě Danečkem :-(

Když mi Hanča zavolala v pondělí že je Daneček nějaký špatný jestli bych se na něj nezajela podívat ani ve snu by mě nenapadlo jak rychlé to všechno bude. Podle vyšetření na kterém jsme byli na veterině byl vlastně zdravý pes na svůj věk o to je to horší když prostě tělo pořád funguje a zradí ho hlavička makovička........

Byl to nejen pro Sendy učitel,ale kamarád a hlavně přítel. Nikdy nezapomenu na rok, kdy Hanča nastoupila na veterinu a Danečka jsem měla ve své péči já než se mu vrátila panička z Brna. Měla jsem doma dva boží kokříky, kteří bez sebe neudělali krok. A taky se nedá zapomenout na naše první závody agility :-) kdy jsem si stoupla na start a milospán si zaběhl sám trať a pak se vrátil na start a pohledem tak co kde si já už to mám za sebou :-) jsme pobavili celé obecenstvo na rožnovském fotbalovém stadionu :-)

Vyhrával nejen na závodech agility,ale i na poslušnosti a na výstavách byl prostě úžasný,báječná a jedinečný a každy si ho jistě bude navždy pamatovat tím jak si neustále hlídal svoje a paničky věci a jak po jídle žužlal svojeho méďu nebo nějakou jinou plyšovou hračku a když nebyla hračka spokojil se i s ponožkou :-)

Zážitků bych tady mohla psát, že by mi nestačily stránky.

 

Byla mi čest spolupracovat s takovým Panem psem. Vždycky jsem ho měla ráda jako by byl můj vlastní a nikdy nepřestanu.

 

https://sachmet.rajce.idnes.cz/Danecek_12.8.1996_-_1.4.2012/