Beruška a náhubek

03.05.2010 08:11

Dnes ráno jsem brala Berušku sebou do práce,kde to moc dobře zná jen teda víc z kanceláře naproti :-) Původně jsem ji chtěla nechat s holkama,ale navečer objevila činčilu a šplhala po volijéře,tak jsem se bála aby to na ni nespadlo nebo si nešprajcla drápek v kleci. Vůbec mě nenapadlo vyzkoušet jí doma náhubek,tak nějak jsem to brala jako naprosto normální a to byla velká chyba:-D. Ráno jsme trochu bojovaly na zástavce,když jsemk jí ho chtěla nasadit. Bylo mi jasné, že jí bude veliký (byl Sendy),ale že u toho chtyne takový histerák mě nenapadlo:-D tak nakonec jsem ji musela trochu skřípnout,nasadit,vzít do náruče a honem nastoupit,pak seděla pod sedákem bez...... no jsem zvědavá na cestu domů :-D :-D :-D Teď chrápe pod stolem:-) A přidávám zpávu i z cesty domů a na druhý den zase do práce. Pohoda klídek seděla s ním celou cestu,tož je to holka šikovná a pochopila,že jí to nic neudělá:-) A teda panička na druhý den říkala,že Beruška spí a spí a spí:-D Pár foteček z mobilu:  https://sendyagina.rajce.idnes.cz/BERUSKA/