Bambiriáda 2010

25.05.2010 18:19

V sobotu dopoledne se uskutečnila předváděcí akce našeho klubu Argus,který funguje pod DDM Astra. Jako první bylo na řadě agility z toho mála co tam bylo jsem se pokusila něco vymyslet:-) a docela to šlo. Některé děti si mysleli,že to patří k další soutěžní disciplíně a chodili se ptám co vlastně musí dělat a kolik je za to bodů:-D Asi jsem jim dala příčinu já,když si Adélka s Matějem zkoušeli běhat s holkama než to začlo. Sendynku jsem přemlouvala už naproti přes ulici,že tam tentokrát žádné balónky nejsou a že bude všechno v klidečku,no neměla jsem to dělat. Sotva si lehla na deku,prásknul balónek,chrčel mikrofón a aby toho nebylo málo pustili opravdu bezvadnou hudbu duc duc,která se rozlíhala a pomalu se třepala i země:-D takže to pro ni opět bylo utrpení. Za to Gina ta si to max.užívala,každý jí hladil a ňuhňal se s ní. Pak přišla na řadu poslušnost a Bipeček ukázal hlídačku na batoh a pak Amy s Bětkou ukázaly frisbee.

Krásné fotky: https://kelpie.rajce.idnes.cz/Bambiriada_2010/