5.6. Zlínský ranec III.

09.06.2010 14:09

V sobotu náš klub pořádal oficiální závody agility na fotbalovém hřišti v Ludslavicích. Ráno jsem naložila holky a Fajnyho a jeli jsme pro Lenču s bíglikama do Vizovic a pak hurá chystat a závodit. Všichni členové měli hodně práce a já jsem měla za úkol hlídání Julinky,venčení Fajnýho a Brixi a sem tam ohlídat Ondru. Přišli se za náma podívat Pepa s Andělkou a moc jim za to děkujeme. Jinak Julča byla hodnučká buď spinkala,jedla a nebo jsme si hrály,Ondrášek měl chvilkama velké trápení s ouškama,ale i přesto si zaslouží pochavalu,že to tak zvládl. A k běhání:-D Sendy běhala ve veteránech první běh se diskla moc nadšení jako vždy pro začátek:-D a druhý běh měla jednu chybu (smetla jednu laťku) a Giginka no 2x disk 2x jsem zapomněla trať prostě neuvěřitelné:-D:-D:-D to se mi snad ještě nestalo takové okno. Sendynka byla nakonec v součtu 3. ale hlavně byla šťastná že běhala. Hlavní bylo,že počásí nám přálo a po té vodní hrůze co byla, to bylo opravdu štěstí.

Fotky: autor strakatý Pepa https://www.pepakouril.estranky.cz/fotoalbum/ctyrnozi-kamaradi/agility-ludslavice

Fotky: autor Petr Vrána https://fotovranik.rajce.idnes.cz/Agility-O_zlinsky_ranec_III/