15.-17.10.Fryštácký DOGTREKKING

21.10.2010 06:58

Naš první dogtrekking a určitě né poslední:-) V pátek večer jsme jeli já s Ginuškou i Darinkou,Vendy s Fousem,Maci s Rastíkem a Vlastík s Kiroškem na prezentaci na Držkovou, všichni jsme byli natěšení někdo teda více,někdo méně:-) Upsali jsme se na kratší trať tzv.turistickou 40km a řekla bych, že na long (92km nebo jak kdy i delší) se snad nikdy ani cítit nebudu:-D ale kdo ví třeba se časem vypracujeme. Večer jsem ještě jela na poslední chvíli půjčit Darči postroj a tím to děkuji Radce za půjčení jak Darince tak Ginušce a ještě holkám dala sušené maso,aby měli sílu a že teda měly. V sobotu ráno jsme si přistaly, aby se holky pořádně najedly a vytrávily a po nabraní celé bandy jsme vyrazili směr Držková. Ještě před startem se k nám přidala paní doktorka:-) Lucka s Rorinkou. Celý netrpělivý a nervozní jestli máme všechno, to co máme mít jsme teda 7:36 vystartovali. Nejvíc jsem se obávala že se bude Darča s Ginou pořád motat,ale holky to pochopily velice rychle,sem tam natrati došlo k zapletení,ale jen šnůra pod nohy a tak. Šlapali jsme a šlapali jsem a šlapali jsme:-) Počasí naštěstí vydrželo a nepršelo! Kolem 20km mě začlo bolet koleno,tak jsem si ho stáhla obimadlem,ale bolest se tak strašně rychle zvětšovala,že posledních 8km jsem už opravdu chtěla vzdát,ale navzájem jsme se hecovali,že jsem šla dál,ale nastala ta nejkrutější část dne sestup, celých 8km z kopce dolů,to bylo něco strašného,tolik sprostých slov jsem snad neřekla za celý život:-D:-D:-D Moji drazí parťáci na mě pod každým kopcem čekali,se teda divím že se na mě nevy..... ten sestup nám trval jako téměř celá trať :-( to se prostě nedalo,zkoušela jsem to jít bokem,skákat jen po jedné,ale všechno bylo úplně na hoviško. Ale nakonec jsem to zvládla slést a došli jsme do cílé. Ještě jsem zvládla všechny odvést i domů:-) na druhý den ráno jsme jeli na vyhlášení a světe div se nebyli jsme poslední a dokonce v naší skupině ženy do 35 let to 4 děvčata na trati vzdala. Zážitek to byl jedinečný a i po tom všem se těším na další. Sendynka si to úživala s našima doma,než jsme odjely tak si ji naši vzali pěkne do postele,ale večer byla unavená jak my, takže duchem šla určitě s náma tak jako spousta lidiček co na nás mysleli a fandili nám....

https://www.frystak.dogtrekking.info/

Fotky: https://sendyagina.rajce.idnes.cz/Dogtrekking/