12.-13.2010 Větřkovice

15.06.2010 06:28

V sobotu ráno jsme se vydali do našich oblíbených Větřkovic,tentokrát nás jela větší parta a tak se bylo na co těšit. Já jsem nabrala Bětku s Emy a jely jsme na Chlum,kde jsme se přeskládaly do většího auta k Marušce a Ondrovi :-) pak jsme udělali vláček za Zdeňu s holkama a na místě už na nás čekali Mojžici. Všichni jsme měli chatky pěkně vedle sebe a závody mohli začít. Pískal Peťa Dostál a stavěl moooooc krásné tratě v sobotu to přizpůsobil pořádnému teplíčku a v neděli už nám zamotal hlavy:-) ale běhalo se bezvadně. V sobotu po závodech jel Zdeňa pro Hanču domů a nechal nám tam Zuzanku s Kačenkou a psiska. A protože jsem je měla na povel,tak jsem zavelela,že se jde ven k rybníku okoupat pejsky. Holky s Matýskem měli supr zábavu honili se s Ginou a předávali jí babu :-D ta vypadala že si myslí svoje,ale děti měli pěkně naběháno a když jsme došly zpátky povině se šli osprchovat,aby neolezli z trávy z louky (co kdyby to bylo postříkané) a pak jsme jim vymýšleli rúzné soutěže "olympiádu" večer se hnala pořádná bouřka a to co přišlo to teda byl mazec:-) lilo jak z konve a blesky a hromy jak kdyby měl být konec světa. Sendynka spala v domečku,jenže jak jsem jí pak dávala napít tak jsem ji zapomněla zapnout a vzbudila mě Maruška,že se mi někde prohrabává :-( tak šup do domečku zavřít a spát,až to utichlo tak jsem si ji vzala k sobě. Ráno se teda citelně ochladilo,ale hlavně že nepršelo. A pak za náma přijela Sejbička se štěnátkama a Danečkem a Marťa s Happy prcínci už jsou velicí a pomalu chodí do svých nových domovů. Darinka je stále volná a já asi vážně obrečím,že nebude moje:-(  Pak se doběhalo,zbalilo,vyhlásilo a jelo se domů. Víkend to byl opravdu suprovní,ještě kdyby si to užíval i Ondrášek a neměl žádné trápení tak by to bylo užasné,báječné,nejlepší.

Výsledky:

Gina so jum. 2.místo zk. 3.místo open 2.místo

        ne open 2.místo zk.disk (nevšimla jsem si, že skočila zekša dálku) jum. 2.místo

        součet so + ne 1.místo

Sendy běžela pouze jako doskokan a to jen v neděli první běh čistě a moc krásně a druhý běh si nabila papulku o slalom a pak už jsme to trochu plácaly:-D ale byla šťastná

Fotky:

Od Bětky: https://elizabeth27.rajce.idnes.cz/Vetrkovice_IV._2010/

Od Mojžíků: budou